Opel Corsa 1.4 100hp: Νέα εμφάνιση, επιδόσεις με σεβασμό στο περιββάλον!!
. Η Opel που δεν φέρνει τον κόσμο ανάποδα με το ανανεωμένο Corsa, αλλά μας έχει βάλει ήδη στο «τριπάκι» να περιμένουμε το νέο Corsa. Προς το παρόν όμως το μέλλον αργεί και είναι πιο αβέβαιο από ποτέ. Οπότε ας πούμε δυο λόγια για το ανανεωμένο σημερινό Corsa. Ένα αυτοκίνητο που στη βασική του δομή δεν έχει κομβικές αλλαγές, αλλά έχει περιφερειακές επεμβάσεις που το καθιστούν πιο ελκυστικό. Όπως συνηθίζεται σε όλα τα φέις λιφτ τα νέα χρώματα και τα νέα υλικά κρατούν το χορό, οπότε ας δούμε την τελική εικόνα που μας δίνουν για το αυτοκίνητο.Εξωτερικά το Corsa δεν είχε κανένα λόγο να αλλάξει κάτι ουσιαστικό (αν και πολλοί από εμάς, θα θέλαμε μια πιο δυναμική προσέγγιση του τελειώματος, αλλά με τέτοιες πωλήσεις μάλλον είμαστε μειοψηφία), ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί μια ελαφρώς πιο ποιοτική εικόνα, χωρίς να έχουμε όμως καλύτερους χώρους για μικροπράγματα, που θα έκαναν την αίσθηση άνεσης κορυφαία. Οι τυπικής γερμανικής αφής διακόπτες είναι λειτουργικοί, αλλά όχι κορυφαίοι στο είδος τους, αντίθετα δηλαδή από τον πίνακα οργάνων και τη γενικότερη αίσθηση γεροδεμένης συναρμογής που σου μεταδίδει το αυτοκίνητο. Ο επιλογέας μέσα στο γενικό κλίμα επιτυχίας γνώρισε κι αυτός μια μικρή άνθηση, ενώ το τιμόνι παραμένει στιβαρό και καλό, αλλά όχι από τα καλύτερα σε αίσθηση και επικοινωνία με τον οδηγό του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά στη θέση οδήγησης, το κάθισμα δεν είναι μαλακό αλλά είναι ξεκούραστο σε μακρινές διαδρομές και προσφέρει καλή στήριξη, ενώ συμβάλλει βέβαια και στην καλή θέση οδήγησης που θα ικανοποιήσει και τους μεγαλόσωμους. Οι χώροι του αυτοκινήτου για επιβάτες και αποσκευές (285 λίτρα) είναι οι γνωστοί, με το Corsa να είναι πάντα ένα ευρύχωρο σούπερ μίνι. Το διπλό πάτωμα φόρτωσης Dual Floor είναι πρακτικό στην περίπτωση που θέλετε να έχετε διαχωρισμένα μερικά από τα πράγματα-αποσκευές που θα σας συνοδέψουν.
Ο 1400άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας με τους 100 ίππους σε γενικές γραμμές ξεχωρίζει για την ευρυθμία και την οικονομική του απόδοση. Είναι γραμμικός και αρκετά ζωηρός σε διάθεση, συνεργάζεται καλά με το κιβώτιο, και έχει βελτιωμένη συμπεριφορά στο τομέα του θορύβου, ενώ η αναβαθμισμένη ηχομόνωση συμβάλλει ακόμα περισσότερο προς αυτή την κατεύθυνση. Το Corsa με αυτόν τον κινητήρα δεν πρόκειται να βάλει «φωτιά στο δρόμο», αλλά είναι επαρκής και εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ έχει πολύ καλή συμπεριφορά στο ταξίδι. Το Corsa Sport έχει, μάλιστα, σαφές πλεονέκτημα στις επιδόσεις από τις «απλές» εκδόσεις, που έχουν μακρύτερο κιβώτιο.
Η άνεση της έκδοσης Sport δεν βρίσκεται βέβαια στα υπέρ του αυτοκινήτου, ούτε η αντίδρασή του στις εγκάρσιες ανωμαλίες, αλλά αυτό είναι φυσικό από σπορτίφ εκδόσεις. Τα σκληρότερα ελατήρια και το χαμηλότερο ύψος έχουν και τα αρνητικά τους κι έτσι η άνεση δεν είναι σπουδαία, ιδιαίτερα σε μια πόλη σαν την Αθήνα με τους πολύ κακούς δρόμους. Αντίθετα, τα όρια πρόσφυσης είναι υψηλά και το Corsa μπορεί στην πραγματικότητα να πάει καλύτερα από όσο σε προτρέπει να το πας, ενώ η φιλικότητα και η προβλεψιμότητα των αντιδράσεων του είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχή επικοινωνία του με τον οδηγό. Η απουσία κλίσεων σε συνδυασμό με το γρήγορο τιμόνι αφήνουν μια μεστή σπορ αίσθηση, το κοντό κιβώτιο εξασφαλίζει επαρκή δύναμη στις μεσαίες στροφές, τα πολύ καλά περιθώρια πρόσφυσης επιτρέπουν και μερικές υπερβολές, ενώ είναι εξαιρετικός ο τρόπος που στρίβεις όταν έχεις επιλέξει την ιδανική γραμμή.
Η τιμή του Opel Corsa με τον κινητήρα βενζίνης των 1.4lt στην 5θυρη έκδοση Edition που είναι και το αυτοκίνητο που συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη προτίμηση του κοινού είναι τις 13.930€.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου