Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Honda EV Concept “…στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης”



 H Honda παρουσίασε το ηλεκτρικό όχημα EV Concept, αποτυπώνοντας  τη φιλοσοφία και το στυλ των προσεχών ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας που προορίζονται για παραγωγή και θα κυκλοφορήσουν στην Αμερική και την Ιαπωνία το 2012.. 

«Η μακρά ιστορία της Honda στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης μας επέτρεψε να καταλάβουμε τις απαιτήσεις των πελατών» δήλωσε ο Takanobu Ito, Πρόεδρος & CEO της Honda Motor Co., Ltd. «Η Honda πιστεύει ότι ένα ηλεκτρικό όχημα πρέπει να είναι πρακτικό και απολαυστικό στην οδήγηση».

Το Honda EV Concept είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων ενός μέσου κατοίκου μεγαλούπολης και βασίζεται στην πενταθέσια διάταξη του δημοφιλούς Honda Jazz. Όταν παρουσιαστεί το Honda EV Concept παραγωγής, θα κινείται με την ενέργεια μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου και έναν ομοαξονικό ηλεκτροκινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλής πυκνότητας ισχύος, που προέρχεται από το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου FCX Clarity, προσφέρει εξαιρετική απόδοση και ισχύ, παραμένοντας αθόρυβος στις υψηλές ταχύτητες. Το Honda EV Concept θα έχει τελική ταχύτητα 144 km/h.

Το Honda EV Concept υπολογίζεται να έχει αυτονομία 160 km ανά φόρτιση σύμφωνα με τον κύκλο πόλης US EPA LA4* (112 km σύμφωνα με το συντελεστή προσαρμογής EPA). Η αυτονομία μπορεί να μεγιστοποιηθεί με ένα καινοτόμο σύστημα ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων, παρόμοιο με αυτό του σπορ υβριδικού Honda CR-Z. Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ ECON, NORMAL, και SPORT ώστε να αλλάζει άμεσα και χωρίς διακοπή το οδηγικό στυλ, μεγιστοποιώντας την απόδοση ή βελτιώνοντας την επιτάχυνση.

Το σύστημα ηλεκτροκίνησης 3-προγραμμάτων βασίζεται στο αντίστοιχο του υβριδικού CR-Z, που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν ανάλογα με τις προτιμήσεις τους ή τις οδικές συνθήκες. Στο ECON mode, η αυτονομία μπορεί να αυξηθεί μέχρι 17%, συγκριτικά με το NORMAL mode, και μέχρι 25% σε σχέση με το SPORT mode. Η επιτάχυνση βελτιώνεται σημαντικά στο SPORT mode, παράγοντας επιδόσεις παρόμοιες με αυτές ενός δίλιτρου, βενζινοκίνητου οχήματος.

Επιπλέον του συστήματος 3-mode E-Drive, το Honda EV Concept θα περιλαμβάνει αρκετά διαδραστικά συστήματα μέσω των οποίων ο οδηγός εκπαιδεύεται προκειμένου να μεγιστοποιεί την αυτονομία της μπαταρίας.

Μία ειδική ένδειξη συμβουλεύει τον οδηγό πότε να κλείσει το αιρκοντίσιον και άλλα ηλεκτρικά συστήματαγια εξοικονόμηση ενέργειας από τη μπαταρία. Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειρίζεται την εμπειρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το Honda EV Concept προσφέρει ένα στάνταρ σύστημα συνδεσιμότητας ώστε να παραμένει συνδεδεμένος μέσω smartphone και PC, ή του αποκλειστικού τηλεχειριστηρίου της Honda ενώ βρίσκεται μακριά από το αυτοκίνητο. Το μικρών διαστάσεων διαδραστικό τηλεχειριστήριο παρέχει συνδεσιμότητα στο όχημα χωρίς να απαιτείται σύνδεση μέσω ιντερνέτ ή σήμα κινητού τηλεφώνου.

 Μέσω του συστήματος συνδεσιμότητας, οι οδηγοί θα μπορούν να παρακολουθούν από μακριά την κατάσταση φόρτισης, να θέτουν σε λειτουργία τη φόρτιση και να ενεργοποιούν το σύστημα κλιματισμού, ακόμα και την ώρα που το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο στην πρίζα, ώστε να μειώνουν την κατανάλωση της ενέργειας της μπαταρίας μετά την εκκίνηση. Η mobile εφαρμογή και το website προσφέρουν επίσης τη δυνατότητα ρύθμισης προειδοποιήσεων της φόρτισης για βελτιστοποίηση του κόστους ηλεκτρισμού (π.χ. μειωμένα νυκτερινά τιμολόγια), και παρέχουν οδική βοήθεια όλο το 24ωρο με ένα σύστημα εντοπισμού των δημόσιων σταθμών φόρτισης.

Το Honda EV Concept εφοδιάζεται με ένα στάνταρ Honda Satellite Linked Navigation System™ που περιλαμβάνει λειτουργία εντοπισμού δημόσιων σταθμών φόρτισης. Το Honda EV Concept σχεδιάστηκε με προδιαγραφές εύκολης και βολικής φόρτισης. Η επαναφόρτισης της μπαταρίες επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 12 ώρες μέσω μιας συμβατικής πρίζας 120-volt, και σε λιγότερο από έξι ώρες με πρίζα 240-volt.

Το Concept έχει προβολείς LED, χρωμιωμένη εμπρός μάσκα, αεροδυναμικό προφυλακτήρα, διαφανή πίσω φώτα LED και τα διακριτικά EV. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα του Honda EV Concept είναι επενδεδυμένα με οικολογικό γκρι βιο-ύφασμα.

πηγή:skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙΡΟΣ