Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

2012 Γκολφ Volkswagen R Επανεξέταση Αυτοκίνητο


Με βάση την τυποποιημένη πλατφόρμα Golf, το 2012 η Volkswagen Golf θησαυροφυλάκια Ε παρελθόν το GTI με περισσότερη ισχύ και τετρακίνηση.

Για εκείνους που αισθάνονται την σπορ VW GTI δεν μπορεί να ικανοποιήσει τους πόθο για την απόδοση, το 2012 η Volkswagen Golf R, φαίνεται να είναι μια κατάλληλη λύση. Βεβαίως, είμαστε ακόμα τσιμπήματος από το γεγονός ότι η νέα coupe της VW Scirocco δεν θα είναι διαθέσιμη στις ΗΠΑ, αλλά αυτή η νέα μέγιστη Golf διαθέτει τα φρύδια μας τέθηκαν.
Αυτό το νέο ισχυρότερο Golf συνεχίζει πάντα όταν η απερχόμενη V6-powered R32 σταματήσει. Αυτή τη φορά, η εξουσία παραδίδεται από έναν 2.0-λίτρων υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος που παράγει ένα εντυπωσιακό 266 ίππους. Οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός παραδοσιακού εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και να επαινεθεί της VW DSG διπλού συμπλέκτη αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο. Όπως και ο προκάτοχός R32, το Golf R θα οφείλουμε πολλά από τους σίγουρη χειρισμό με το πρότυπο σύστημα τετρακίνησης. Το σύστημα αυτό έχει από τότε τροποποιημένο, όμως, για την αντιμετώπιση πιο ζωντανή και την ικανότητα να στείλει όλη τη δύναμη προς τα πίσω.
Σε ένα πρόσφατο δίσκο σε ένα ευρωπαϊκό μοντέλο-spec, διαπιστώσαμε ότι το νέο Volkswagen Golf 2012 R είναι αξιοσημείωτη βελτίωση κατά τα τελευταία R32, που έχουν πιο γρήγορη επιτάχυνση και μεγαλύτερη χειρισμό. Έχουμε ακόμη να οδηγήσει τις ΗΠΑ-spec 2012 Volkswagen Golf R, αλλά ελέγξτε ξανά αργότερα εντός του έτους για μια πλήρη αναθεώρηση.
Είμαστε slumming μέσω της κυκλοφορίας στο κέντρο της Γενεύης, στην Ελβετία, καθιστώντας τον τρόπο μας προς τα γαλλικά σύνορα, όπου είμαστε έτοιμοι να περάσετε μερικές ώρες μαστίγωμα του 2012 Volkswagen Golf R, κατά μήκος της πολλές στροφές, στενά δρομάκια των Άλπεων. Αυτή τη στιγμή, είμαστε επικεντρώθηκε σε άνετο, καλά εξοπλισμένο εσωτερικό του Golf, και το πόσο καλή είναι η ορατότητα και σχετικά μικρό ανάστημα να είναι μια ευχάριστη κίνηση μέσω πυκνής κυκλοφορίας. Είναι ακριβώς σαν όλα τα άλλα GTI – ή γκολφ, για εκείνο το θέμα – το θέμα αυτό. Αλλά μόλις πλησιάζουμε την είσοδο A40 εθνική οδό, θα μάθουμε τι ακριβώς ότι το σήμα R είναι για.
Εμείς ταχύτητα προς το αιχμηρό, δεξιά επί της ράμπας με μια εξαγριωμένη γρύλισμα που προέρχονται από το υπερτροφοδοτούμενο 2.0-λίτρων inline τετρακύλινδρο κινητήρα, και όπως έχουμε ρίξει το τιμόνι προς τα δεξιά, το Golf R οκλαδόν κάτω, σκάβει τα νύχια του στο πεζοδρόμιο, κλιπ την κορυφή της κεκλιμένης ράμπας και μας στέλνει ανατίναξη πάνω στην Α40 με τεράστια δύναμη.
"Μια GTI θα είχαν μειωθεί σε όλη την ίδια ακριβώς εκεί,« συνοδηγό μας κράτη, matter-of-factly. Έχει δίκιο, επίσης. Ακόμη και με ικανό νέα της Volkswagen XDS ενεργό διαφορικό, το GTI είναι επιρρεπής σε υποστροφή, όταν έρχονται σε μια στροφή με μεγάλη ταχύτητα, και υπάρχει ένα αξιοπρεπές ποσό της ροπής βόδι που κάνει την έξοδο λίγο πιο δειλός από ό, τι προτιμάτε. Αλλά στο Golf R, με την τέταρτη γενιά 4Motion του all-wheel-drive σύστημα και πιο ισχυρό κινητήρα, σε κάθε βήμα της μεγάλης ταχύτητας στροφής χορός εκτελείται τέλεια.
Μπορείτε να φανταστείτε, λοιπόν, ότι το υπόλοιπο του δίσκου μας, μέσω των γαλλικών Άλπεων δεν ήταν τίποτα λιγότερο από ευδαιμονίας. Το Golf R είναι νέο παιδί αφίσα της Volkswagen για ζεστό εκκολαπτήριο, και αν έχετε ποτέ πέσει στην αγάπη με ένα GTI, προετοιμάζεται για να είναι απόλυτα χτυπημένος με αυτό το μικρό αριθμό.
Απλά κοιτάζοντας το Golf R, μας κάνει να ζαλισμένος. Δεν είναι πλέον ή ευρύτερο από μια τυποποιημένη GTI, αλλά αναθεωρημένη ρύθμιση της ανάρτησης του βάζει 15 χιλιοστά χαμηλότερα στο έδαφος. Στο μπροστινό μέρος, το αναθεωρημένο μπροστινή λωρίδα διαθέτει βαρύ εισαγωγές αέρα με μικρές λάμπες LED λειτουργίας συνοδευτικά τις δύο πλευρές, στρογγυλευμένα με τις νέες ζάντες 18-ιντσών "Talladega" κράματος σε όλες τις τέσσερις γωνίες. Υπάρχει ένα κέντρο-τοποθετημένη διπλή εξάτμιση από πίσω, πάρα πολύ – ένα στοιχείο styling υπογραφή που οδηγεί το σπίτι το σημείο ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι, πράγματι, ο διάδοχος του MKV Golf R32 από το 2008.
Ακριβώς όπως και στην Ευρώπη, το Golf R θα προσφέρεται σε δύο και τέσσερις τύποι αμαξώματος πόρτα στα κράτη μέλη, τα οποία φαίνονται φανταστικά. Είμαστε εν μέρει με το παραδοσιακό ύφος καταπακτή των δύο θυρών, αλλά δεν μπορεί να υποστηρίξει με τις πρόσθετες λειτουργίες των τεσσάρων πόρτα – είναι πιθανώς αυτή που είχαμε αγοράσει. Είτε με τη ρύθμιση, μπορείτε να πάρετε μια εκπληκτικά ευρύχωρο εσωτερικό σε θέση να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες στην άνεση, και με αναδιπλούμενη επίπεδη πίσω καθισμάτων, υπάρχει άφθονος χώρος για να τραβούν μεγαλύτερα αντικείμενα, ενώ έλξης κώλο κάτω από το δρόμο.
Το υπόλοιπο εσωτερικό του R είναι πρότυπο spec Golf, με υψηλής ποιότητας υλικά που χρησιμοποιούνται σε όλη. Το επίπεδο του ταιριάζει-και-φινίρισμα είναι πραγματικά κορυφαίες, ευτυχώς αποφεύγοντας την περικοπή του κόστους που έχουν βρεθεί στο νέο Jetta. Όλα Golf Rs θα διατίθενται στάνταρ με νέο Climatronic αυτόματο σύστημα κλιματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, και μόνο ένα πακέτο επιλογή εσωτερικό θα προσφέρεται, να μεταφερθεί το ηλιοροφή, σύστημα πλοήγησης, Dynaudio στερεοφωνικό και έξυπνο κλειδί με έναρξη πάτημα ενός κουμπιού.
Είναι ένα πάρα πολύ κρίμα που US-spec αυτοκίνητα δεν θα προσφέρεται με το μηχανοκίνητο αθλητισμό-σχεδιασμένα καθίσματα των ευρωπαϊκών προδιαγραφών αυτοκίνητο δοκιμής μας – ένα υπέροχο αλλά πολύ δαπανηρές € 3.800 ($ 5200-ish USD) επιλογή. Για να πάρει το Golf R εγκριθεί για την αμερικανική κατανάλωση, η Volkswagen είχε να περιορίσει τον αριθμό των διαθέσιμων επιλογών στην αγορά μας και, δυστυχώς, τα σπορ καθίσματα ήταν στον κατάλογο περικοπή. Μετά από μερικές ώρες από άκρη-σε χρόνο-καρέκλα, είμαστε βέβαιοι, λέγοντας ότι αυτές οι θέσεις πραγματικά σας κάνουν να νιώσετε ένα με το αυτοκίνητο – που δεν τρέχω γύρω κατά τη διάρκεια σκληρά στις στροφές, και υπάρχει άφθονη απορρόφηση των κραδασμών και την ενίσχυση για την μείωση της κόπωσης κατά τη διάρκεια της μακράς stints πίσω από το τιμόνι. Ακόμα, το πρότυπο καθίσματα – συνάδει με τα όσα βρίσκουμε στο GTI – δεν δικαιολογούν μεγάλη γκρινιάζοντας. Απλώς δεν κατέχουν ένα κερί σε αυτές τις αναβαθμισμένες κάδους.
Μιλώντας για τον τροχό, είμαστε ευτυχείς να δούμε ότι η Volkswagen είναι να διατηρείται το επίπεδο πυθμένα τιμόνι GTI άθικτο, με ένα χαριτωμένο μικρό διακριτικό R στο κάτω μέρος (ξέρετε, για το αποτέλεσμα). Αφορά μόνο παράπονο της Volkswagen shifters μας κουπί, το οποίο είναι λίγο μικρό, τιμόνι-mounted, και δεν προσφέρουν πολλά σχόλια κατά τη μετακίνηση πάνω-κάτω. Θα προτιμούσα μεγαλύτερο, στήλη-mounted κουπιά, όπως αυτές στη Mitsubishi Lancer Evolution, αλλά ακόμα κι έτσι, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε, επειδή νόστιμα μετάδοσης DSG της Volkswagen διπλού συμπλέκτη δεν θα προσφέρονται στην Golf R, στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Φαίνεται αντιφατικό για μας κανονικά ραβδί-shift-εκθειάζοντας ενθουσιώδες να ρίξει δάκρυα για την έλλειψη ενός «αυτόματη» μετάδοση, αλλά στην περίπτωση του Golf R, είναι πραγματικά πολύ λυπηρό. Με απλά λόγια, το DSG πυρκαγιές μακριά βάρδιες με μια ταχύτητα που είναι χωρίς ταίρι όταν έχετε τρία πεντάλ ρύθμισης, καθώς και η brap από την εξάτμιση κατά τη διάρκεια της βάρδιας whimsically addicting. Do-it-yourself Μετατοπιστές είναι μεγάλη διασκέδαση, χωρίς αμφιβολία, αλλά η ρύθμιση ότι η Volkswagen χρήσεις στην GTI δεν είναι ακριβώς το αγαπημένο μας, και για σοβαρούς οδηγούς, να είναι σε θέση να κρατήσουν τα δύο χέρια στο παχύ-rimmed τροχός είναι μια σοβαρή συν για την οδήγηση hardcore. Και πάλι, το εγχειρίδιο μόνο ρυθμίσεων για το μοντέλο των ΗΠΑ είναι το αποτέλεσμα της VW να πρέπει να κρατήσει την κατασκευή συνδυασμούς στο ελάχιστο, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι το 50 τοις εκατό των GTIs που πωλούνται στις ΗΠΑ είναι εξοπλισμένα με το DSG, φαίνεται σαν μια περίεργη παράλειψη . Η αλήθεια λέγεται, ορισμένοι από εμάς στο προσωπικό θα προτιμούσα να μην Volkswagen προσφέρει ένα εγχειρίδιο καθόλου αν αυτό σήμαινε ότι το DSG θα μπορούσε να είχε στις ακτές μας. Ναι, θα το πει.
Εκτός από την απουσία της δυνατότητας διπλού συμπλέκτη, το US-spec Golf R θα είναι επίσης ελαφρά προς τα κάτω δύναμη έναντι ευρωπαϊκό αντίστοιχό του. Σε αντίθεση με τον εξακύλινδρο R32 από λίγα χρόνια πριν, το Golf R χρησιμοποιεί 2,0-λίτρων υπερτροφοδοτούμενος της Volkswagen τετρακύλινδρους σε σειρά κινητήρα, που στην Ευρώπη στρόφαλοι από 270 ίππους και 258 λίβρα-πόδια της ροπής. Επίσημη αριθμοί δύναμης των ΗΠΑ δεν έχουν κυκλοφορήσει από αυτό το γράψιμο, αλλά Volkswagen μας λέει ότι η Stateside καταπακτή θα παράγει κάτι πιο κοντά στο 256 hp και 243 lb-ft – απώλεια 14 και 15, αντίστοιχα. Αυτά δεν είναι τεράστιες μειώσεις με κάθε μέσο, ​​αλλά θα είναι αισθητή σε ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει μόνο περίπου £ 3,300. Ακόμη και με τη μειωμένη δύναμη, μας λένε ότι το Golf R, θα διαρκέσει έως 62 μίλια ανά ώρα σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα – 5,7 ή 5,8, με βάση τις εκτιμήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Δεν είναι καθόλου κακό.
Ανεξάρτητα από ακριβώς πόση δύναμη το 2.0T παράγει, το γεγονός ότι είναι ζευγάρωσαν να 4Motion της Volkswagen all-wheel-drive σύστημα κάνει τα πάντα αποδεκτό σε μακροπρόθεσμη βάση. Αυτό τέταρτης γενιάς σύστημα Haldex δεν χρειάζεται πλέον να αισθάνονται ολίσθησης στους εμπρός τροχούς να ασκούν τα πίσω, και μας λένε ότι σε ακραίες συνθήκες οδήγησης, είναι πραγματικά δυνατό να στείλει πάνω από 90 τοις εκατό της ισχύος του κινητήρα στους πίσω κυλίνδρων. Δεν είναι ότι θα είστε σε power-συρόμενες ένα Golf R ή τίποτα.
Κατά τη διάρκεια της ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα 4Motion στέλνει μόνο δύναμη στους εμπρός τροχούς (είναι καλύτερο για την οικονομία καυσίμου), αλλά το all-wheel drive είναι τόσο γρήγορος για κόγχη, έχετε προστιθέμενη έλξη έξω πίσω στην αναλαμπή ενός ματιού. Το σύστημα δεν είναι ενοχλητικές, και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης κάνει είναι σίγουρο ότι τα πράγματα παραμένουν σε γραμμή ανά πάσα στιγμή. Στην πραγματικότητα, όπως το GTI, δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσει πλήρως TC. Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων μπορεί να είχε με έναν παραδοσιακό πακέτο θερινών ελαστικών, αλλά και στις ΗΠΑ, θα είστε σε θέση μόνο να πάρετε όλες τις εποχές από το εργοστάσιο – 255/40-series ελαστικό σε όλες τις τέσσερις γωνίες. tester μας ήταν εφοδιασμένο με ένα σύνολο χειμερινά ελαστικά φάουλ καιρού, και ενώ δεν υπήρξε πραγματική έλλειψη πρόσφυσης κατά την περίοδο έντονου στροφές, είμαστε βέβαιοι ότι η βραδύτητα ελαστικά καλοκαίρι θα ήταν μια μεγάλη βελτίωση.
Φέρνοντας τα πράγματα σε αδιέξοδο είναι μια αναβαθμισμένη σειρά R-badged φρένα – πολύ καλύτερα μονάδες από αυτές που έχουμε για το GTI σήμερα. Κάναμε μερικές σκληρές δοκιμές πέδης από 60 mph, και αντί να πάρει όλα τα εκών άκων, το R δαγκώματα κάτω και έρχεται σε μια γρήγορη στάση. Δεν υπάρχει μπροστά φλυαρία τέλος – ακόμα και για το ελαστικό χειμώνα του δοκιμαστή μας – και δεν έχει αισθητή επιδείνωση στο τιμόνι. Συνολικά πέδησης αίσθηση είναι βέβαιο, και είμαστε ευτυχείς που αυτά τα πιο εύρωστο πώματα αποτελούν μέρος του πακέτου Golf R.
Η μεγαλύτερη απόδειξη για τη δυναμική καλύτερα το Golf R, είναι η σημαντική εξοικονόμηση βάρους που βρέθηκαν με τη χρήση του 2,0-λίτρων τεσσάρων αντί για έναν ατμοσφαιρικό V6 κρέμεται πάνω από τον εμπρός άξονα. Το R είναι περίπου £ 250 ελαφρύτερη από την παλιά R32, με τα περισσότερα από τα ελαφρότητα προστίθεται στο μπροστινό τέλος. Αυτό, σε συνδυασμό με την 4Motion τέταρτης γενιάς σημαίνει ότι δεν υπάρχει τάση για το αυτοκίνητο με άροτρο σε μια στροφή, έστω και με 60:40 προσκήνιο-προς-πίσω κατανομή βάρους. Ομοίως, δεν υπάρχει αξιοσημείωτη ροπή βόδι κατά την απογείωση ή κατά την έξοδο από μια στροφή. Υπάρχει, ωστόσο, αρκετά ένα κομμάτι του turbo lag, ειδικά κατά τη διάρκεια σκληρά stomps του επιταχυντή με ταχύτητα. Slam το δεξί πεντάλ, ενώ κάνει 50 mph, μετρήσω ως το τρία, και στη συνέχεια να αισθανθείτε τη βιασύνη. Ακόμα, ο υπερτροφοδοτούμενος push είναι πιο ελκυστικό από το προηγούμενο V6, ειδικά όταν κλιμάκωση από την πλευρά ενός βουνού. Δεν χρειάζεται για την περάτωση αυτού του κινητήρα μέχρι να φθάσουν στην κορύφωσή της, για να πάρει το μέγιστο ποσό της oomph σε όλους τους τροχούς.
Εμείς αρχικά έσπευσαν να γκρινιάζουν για το γεγονός ότι η Volkswagen επίσης δεν θα προσφέρει την Ευρω-spec ρυθμιζόμενη ανάρτηση στις ΗΠΑ, αλλά μετά το παιχνίδι με αυτό κατά τη διάρκεια της διαδρομής το αυτοκίνητο μας, μέσα από τις Άλπεις, δεν είναι σχεδόν τόσο αναστατωμένος. Με τον καθορισμό προτύπων, η ποιότητα κύλισης παραμένει σταθερή χωρίς να είσαι υπερβολικά σκληρή, και το τιμόνι είναι ελαφρύ και tossable ενώ ακόμα αισθάνεται πολύ συνδέονται, έστω και on-κέντρο. Δοκιμάσαμε την ρύθμιση 'Sport', ενώ και τη μειωτική ανάρτηση έχει βελτιωθεί για εμφανίσεις του φαραγγιού γλυπτικής, το επιπλέον βάρος που προσθέτει στο σύστημα διεύθυνσης είναι πραγματικά πολύ δυσάρεστη. Ένα από τα αγαπημένα μέρη μας για το Golf R είναι flickable διεύθυνσης, και ενώ η βελτιωμένη γεωμετρία της ανάρτησης της «Sport», είναι πράγματι εκτιμάται, δεν θα θυσιάσουμε την εξαιρετική αίσθηση από το τιμόνι για αυτό. Ακόμα και όταν μένουν στην κανονική ρύθμισή του, η αναστολή εξακολουθούσε να επιτρέπει την R για να αγκαλιάσει τις καμπύλες της λοφώδους διαδρομή δοκιμής μας με μεγάλη poise, ποτέ δεν ασκούν καμία σημαντική κλίσεις του αμαξώματος, μέσω της κλειστές στροφές.
Στο τέλος της δοκιμής μας, ήταν ερωτευμένος με το πόσο καλά το Golf R είναι, και πόσο καλύτερα η δυναμική του είναι πάνω από ένα πρότυπο GTI. Για σύγκριση, το αργότερο Subaru WRX είναι τόσο καλά διαμορφωμένη που βλέπουμε σπάνια ανάγκη για την πιο ακριβό STI, αλλά στην περίπτωση της Volkswagen, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει θέσει ένα άφθονο ποσό διαστήματος μεταξύ της GTI και αυτό το εύρος-topping R.
Με το καλό λόγο, πάρα πολύ. GTI τιμολόγηση αρχίζει σε $ 23.695 για τις δύο πόρτες, και ενώ στις ΗΠΑ τιμολόγησης δεν έχει κυκλοφορήσει για το Golf R ακριβώς ακόμα, η VW εκτιμά ότι θα είναι περίπου 33.000 δολάρια – ακριβώς εκεί που το 2008 R32 που σταμάτησε. Αυτή $ 10.000 αύξηση δεν είναι μόνο να σας πάρει την καλοσύνη του 4Motion, περισσότερη δύναμη και μια χούφτα του βασικού εξοπλισμού – μπορείτε να πάρετε μια μηχανή που είναι συντονισμένοι για να είναι πιο ελκυστικό από ένα GTI θα μπορούσε ποτέ το όνειρό του ενώ διατηρεί σε υψηλά επίπεδα η καταπακτή της άνεσης και ποιότητας. Με την προσθήκη του Golf R, η Volkswagen δεν έχει παραβιαστεί η τοποθέτηση του GTI στο πλαίσιο του χαρτοφυλακίου της. Το χάσμα μεταξύ των δύο είναι σαν να συγκρίνουμε το Mitsubishi Lancer Ralliart στο Lancer Evolution.
Η Volkswagen ελπίζει να πουλήσει περίπου 5.000 Golf Rs στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του. Σε περίπτωση που η ζήτηση είναι αρκετά υψηλή, Volkswagen της Αμερικής μπορεί καλύτερα να κινητοποιήσει τη δυνατότητα να ασκήσει σε περισσότερα R-badged προϊόντα, και ακόμη και μια έκδοση της επόμενης γενιάς του R που βλέπετε εδώ. Και ενώ εμείς δεν μπορούμε παρά να συνειδητοποιήσουν ότι ένα Subaru WRX προσφέρει τα ίδια επίπεδα εξουσίας και σε όλους τους τροχούς για μια φτηνότερη τιμή, θα έπαιρνα ευχαρίστως πληρώνω περισσότερα χρήματα για την οδήγηση ανδρεία και πιο αθόρυβη λειτουργία του Golf R. Still , δεν μπορούμε να βοηθήσουμε, αλλά πεύκο για την εν λόγω διαβίβαση DSG.
Το Golf R είναι ό, τι ζεστό καταπακτή όνειρα γίνονται από, και ενώ ώρες οδήγησης μέσω των πανέμορφο γαλλικές Άλπεις μόνο προάγει την ιστορία αυτού του αυτοκινήτου του το μεγαλείο, είναι μόνο μια γρήγορη δεξιά στροφή για να ερωτευτείς.
πηγή:autotalks.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙΡΟΣ